OK便利店新出多款波子汽水 咖哩、泡菜味你揀邊款?

2015.07.18

由即日起,Circle K推出兩款「重量級」口味波子汽水,包括「咖哩味」和「泡菜味」,每支$10,於大部分OK便利店有售,最適合勇於嘗試新事物的你。小編請來編輯部幾位同事率先試飲,即看《試飲報告》

 

同時,7-Eleven亦最新引入了韓國大熱的三熱勁辣撈麵,即看《試食報告》吧!

OK便利店新推出「咖哩」及「泡菜」味波子汽水,聽個名已經覺得非常刺激,再買多支聽落較正常的「鹽味西瓜」,請同事幫大家試試味先!憑直覺,鹽味西瓜應該味道最淡,其次是泡菜,咖哩應該最濃味吧!(最後發現估錯哂)

先試推出了一段日子的「鹽味西瓜波子汽水」,按下波子,一陣西瓜味已經湧出來,有點像香精的味道,味道不太討好,但勝在容易入口。

評分(5分滿分)

聞落最似:4

飲落最似:1

好味程度:2

之後再試「泡菜味波子汽水」,一開蓋,嘩,超濃泡菜同香蒜味,合埋雙眼仲以為枱上有碟泡菜。小編覺得味道太強烈,好難入口,而小編P就覺得飲落去似提子汁,接受到喎…

評分(5分滿分)

聞落最似:5+++

飲落最似:3

好味程度:3

最後試「咖哩味波子汽水」,有少少失望,聞落只得淡淡胡椒味,亦因為咁,咖哩味竟然最易入口。

評分(5分滿分)

聞落最似:2

飲落最似:3

好味程度:4

活動資訊

  • 日期2015年7月19日起 至另行通知為止
  • 地址 指定OK便利店
  • Facebook專頁https://www.facebook.com/circlekhongkong?fref=ts

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓