Made in HK x Dreyers 限定推出港式雪糕甜品

2015.07.01

由即日起(7月2日),位於觀塘apm的Made in HK Restaurant會聯乘陪伴港人成長的品牌Dreyers,推出3款經典色彩繽紛的雪糕甜品,讓食客重溫童年甜蜜的回憶,食品款式另看《雪糕甜品介紹》

期間限定的甜品會用上3款受歡迎的Dreyers Grand Range系列雪糕,包括雲呢拿雪糕、士多啤梨雪糕及經典石板街雪糕,配合多款港式小食,創作出香港風味十足的甜品!

雪糕甜品介紹 >>按此<<

更多期間限定推廣 >>按此<<

1. Dreyers 三式雪糕香蕉船 $58

香蕉船是兒時到西餐廳最常點的甜品!三式Dreyers雪糕配上香蕉、餅乾及忌廉,簡簡單單,無論大人抑或小朋友都會喜愛。

2. Dreyers 雪糕配雞蛋仔 $58

甜品用上經典街頭小食「雞蛋仔」,伴以Dreyers士多啤梨及雲呢拿雪糕,再灑上香蕉片、士多啤梨及葡萄乾,口感豐富。

3. Dreyers 雪糕配法式西多士 $58

Dreyers石板街及雲呢拿雪糕,配上煎香的西多士,雪糕慢慢溶掉無需加糖漿已經非常香甜。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓