UNIQLO TsumTsum T恤6月中香港有售 仲送公仔!

2015.06.12

喜歡TsumTsum 的你又要破費喇!日本UNIQLO與Disney合作推出Tsum Tsum主題系列UT,5月底於日本開售,不過6月19日香港UNIQLO都有得賣喇!

8款主題Tee的人物包括:米奇、米妮、魔雪奇緣中的雪人小白、小飛象、富貴貓、小鹿斑比、愛麗絲夢遊仙境及小熊維尼,同日本賣的一樣的!

最吸引的是凡購買任何Tsum Tsum 印花 T 恤一件,仲會送相對應Tsum Tsum公仔一隻,詳情另看>> T恤售價及開售詳情<<。

香港UNIQLO的Tsum Tsum女裝印花T恤(短袖)每件售價$129,雖然日本每件售價1,500円 (即約95元)貴少少,但拎到Tsum Tsum 公仔都抵買!如要換貨,公仔都要換埋...購買時要檢查消楚喇! 另外,澳門UNIQLO稍後亦有售,但日期及時間待定。

開售詳情:

日期:6月19日

時間:10am (9am派籌)

*每人限購2件,Tsum Tsum公仔數量有限,送完即止。  

 

活動資訊

  • 日期2015年6月19日 - 2015年6月19日
  • 地址 UNIQLO各分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓