史力加登陸麥當勞!全新食品登場

2015.09.02

今個秋季,麥當勞將首度召集多位夢工場人氣主角,帶來一系列全新食品,打頭陣的有樣子醜醜,但心地善良的史力加,即看最新食品介紹 >>按此<< !

各款史力加美食將換上特別設計的Q版史力加及皮靴貓造型包裝,可愛度十足,其他夢工場的主角將將陸續登場,根據食品包裝,估計會有荒失失奇兵和功夫熊貓,密切留意U HK更新!

>>>>> 更多期間限定食品推廣

1. 惹味辣牛堡

芝麻麵包夾住4塊牛肉,跟史力加一樣份量十足;夾着洋蔥絲、生菜絲和香濃芝士,加上微辣的「馬拉蓋塔椒風味醬」,香口惹味!

2. 洋蔥薯寶

一口size的洋蔥薯寶全新登場,薯仔碎中混合香蔥粒,層次豐富。

超值套餐加$3/ 開心樂園餐加$4.5

3. 青蘋果梳打茶

底層是青BB的青蘋果的糖漿,加入錫蘭紅茶和梳打,色彩鮮豔奪目,記得影史力加個「嘜頭」啊!

超值套餐加$3/ 開心樂園餐加$4.5

4. 6件雞翼拼盤

拼盤包括「脆香雞翼」、「香烤雞翼」及「煙燻辣雞翼」各兩件,一次過食齊3款口味,紙盒上印有史力加、荒失失奇兵的阿力和功夫熊貓阿寶的Q版樣子,好可愛!

返回《主頁》

活動資訊

  • 日期2015年9月3日起 起開始供應
  • 地址 全線麥當勞分店(不包括沙田馬場及跑馬地馬場麥當勞餐廳)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓