紅磡人氣快餐iconic H 3款極邪惡熱狗登場!

2015.09.02

位於紅磡的iconic H快餐店專賣熱狗,供應超過20款熱狗腸,10數款配料、醬汁讓顧客自由配搭;日前,熱狗店推出了3款極邪惡系列限定熱狗,包括鰻魚熱狗「大鰻狗」、法國鴨肝熱狗「Foie Gras狗」及芝士熱狗「地獄芝味四重奏」,跟其他熱狗一樣,可加$12配飲品。

新推出的熱狗創意無限,而且份量十足,小編的試食了其中兩款,睇睇啱唔啱你口味吧! >>按此<<

>>>>> 價錢及試食報告

>>>>> 更多限定食品

食鰻魚最怕有骨,魚肉中找到粗粗的魚骨幾無癮!iconic H的「大鰻狗」($88)夾着超過8吋的原條鰻魚,用上日式鰻魚燒汁,表面烤得有點焦,趁熱時食特別香口!

鰻魚質素有驚喜,在這麼長的鰻魚,小編竟然感覺不到有骨的存在!魚骨非常幼細,燒過後更軟化了,據負責人所講,鰻魚是從日本進口的,品質都經過日本方面嚴格規管,難怪呢!

原條鰻魚以外,「大鰻狗」還配上熱狗腸和青瓜絲,味道清新,不會太膩;胃口小的話可以選擇「小鰻狗」($68),鰻魚將一開二。不少讀者都好奇,「大鰻狗」這個名字跟最近曼聯輸波有無關係,小編向店員查詢過,答案是「無」!

 

法國鴨肝熱狗($108)是iconic H另一樣主打食品,鴨肝跟配料菠蘿一同煎香,充滿油甘的味道;比起鵝肝,鴨肝似乎沒那麼油膩,質地較滑!

另一款熱狗「地獄芝味四重奏」($48)當然是以芝士為主角,芝士脆皮腸+雙重芝士醬+熱溶芝士,不得了!

返回《主頁》。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓