挪威直送刺身!吉野家推出三文魚刺身定食

2015.09.01

由即日起,吉野家指定分店將推出「三文魚刺身定食」($49),定食包括蟹籽飯(細)、三文魚刺身、麵豉湯和日本茶,每日早上11時後供應,只限堂食。

圖:FB@香港吉野家Yoshinoya Hong Kong

三文魚刺身由挪威直送,想食的朋友可能要走遠一點了,因為現時全港只得3間分店有售,另看《供應點地址》。與此同時,部分分店亦有售日本沖繩Orion生啤,單購$32(14oz)/ $40(18oz),餐飲升級+$27/ $35。

其實吉野家向來都有供應「蟹籽三文魚飯」,跟刺身定食比較,究竟哪款較好味、較抵食呢?好多網民都反映得3片三文魚刺身實在太少,小編特意去到淘大分店一試,即看《試食報告》啦!

>>>>> 供應點地址

>>>>> 試食報告

>>>>> 更多期間限定商品

中環分店:

香港中環干諾道中 15 -18 號大昌大廈地舖

九龍灣分店:

九龍灣淘大商場第一期一樓F41-45號舖

樂富分店:

九龍聯合道198號樂富邨樂富廣場二期UG1層U104&U105號舖

詳細食品介紹及試食報告 >>按此<< 

最新推出的「三文魚刺身定食」只限於3間分店供應,包括中環干諾道中、九龍灣淘大及樂富廣場分店,這3間分店的裝潢的較新淨,特別是淘大分店,最近旁邊更開設了同屬吉野家旗下的FAIRY KISS乳酪雪糕店

店員從玻璃櫃取出魚生,好快有得食。

比起廣告圖片,蟹籽飯無「走樣」,蟹籽的份量相當多;而三文魚刺身的色澤明顯比廣告相暗淡,而且較薄,不過紋理尚算清晰分明。

先試刺身,三文魚夠凍安心食用,尚算鮮甜,不過缺乏油甘香氣。

蟹籽飯雖然份量頗多,滿滿的蟹籽覆蓋白飯,但味道未免太「寡」,小編最後將2片三文魚刺身撈進去…感覺上還是「蟹籽三文魚飯」較抵食。

返回《主頁》。 

活動資訊

  • 日期2015年8月27日起 至另行通知為止
  • 地址 3間吉野家指定分店,另看限定供應點地址
  • Facebook專頁https://www.facebook.com/hk.yoshinoya?fref=ts

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓