UA戲院推Minions爆谷 限定香蕉味7月登場

2015.06.25

由即日起,UA Cinemas全線香港院線會推出Minions爆谷及汽水套餐,包括大爆谷一桶、兩杯中杯汽水以及兩個隨機派發的Minions造型樽蓋(一套6款),套餐售價$89。身為Minions忠實粉絲,小編當然要立刻衝去戲院試食,想知抵唔抵食,即看《試食報告》啦!

另外,UA Moko新世紀廣場院線將於7月衫限量發售香蕉味爆谷,詳情請留意U HK更新!

香港另一間戲院院線亦推出了限定Minions產品,另看《百老匯Minions商品》。 

更多Minions期間限定商品 >>按此<<

小編今日下午去到UA太古城院線,當值職員表示Minions爆谷及汽水套餐首日開賣,反應已非常好,不少顧客都是Minions公仔的收藏者。

Minions套餐價錢比一般套餐差不多,無論是汽水膠杯,還是金屬製的爆谷桶都印上精美Minions圖案,值得收藏!

附送的Minions造型頂蓋亦不馬虎,用來當擺設也不錯,套餐整體的性價比頗高,小編好期待7月初推出的限定香蕉味爆谷呢!

活動資訊

  • 日期2015年6月25日 - 2015年8月31日
  • 地址 UA Cinemas全線香港院線
  • 電話3918-5888

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓