25周年慶!富山麵家 x 蠟筆小新拉麵限定店

2015.07.19

今年是蠟筆小新25歲生日,位於銅鑼灣的富山麵家特意為小新舉辦周年慶典,於8月1日至9月30日期間,拉麵店會變身「香港蠟筆小新25周年拉麵限定店」,屆時將獨家發售限定食品,另看《食品介紹》

另外,富山麵家亦會推出多款有小新嘜頭的精美商品,包括公仔和拉麵碗等,即看《期間限定商品發售》。新增《現場實景相》及《試食報告》。

為慶祝小新生日,富山麵家會推出期間限定拉麵,拉麵以特製的富山拉麵 x 蠟筆小新拉麵碗盛載,更特意於日本訂製印有蠟筆小新25周年公仔的紫菜。

卡通主題餐廳提供美食以外,當然亦會推出限定商品啦,即看《期間限定小新產品》

 

於8月至9月期間,蠟筆小新Pop-up Store將會降落富山麵家,發售多款趣怪精品,包括限量版富山拉麵 x 蠟筆小新拉麵碗($130隻)、tote bag($130個)及小新公仔($69個)。蠟筆小新拉麵碗將於8月1日接受預訂。想買現貨的朋友,記得8月15日去一趟。

 

 

今次推出的小新限定拉麵其實與平日富山麵家售賣的東京風醬油拉麵無太大分別,不過換上有小新嘜頭的紫菜,啱哂鍾意相機食先的朋友。紫菜上的白色粉末是蛋白粉,可以放心食用。

跟一般醬油湯底一樣,味道偏鹹較濃味,麵質軟硬適中,適合大眾口味。配料方面有溏心蛋和叉燒,份量足夠,以一碗$90的價錢計算,性價比屬只屬中等。不過,小編相信對於fans來說,可以和小新瘋狂合照,才是最重要吧!

  

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓