食Pancake有計!KFC多款新出食品

2016.01.18

KFC最近頻頻推出新食品,不特止,當中包括好幾款甜品如Pancake、心太軟等。

新的一年,除了大賣廣告的「名爐醬脆雞」,KFC亦推出了全新「特上和風咖哩飯料理」,套餐可選雞扒或魚柳,每份$38。除此以外,KFC更於下午茶時段供應熱香餅套餐,Pancake配雞翼/芝士撈通,$23就有交易。不過以賣相和味道來說,只配有士多啤梨果醬的pancake未免「寡」了一點…

下頁看:點食Pancake先至唔單調!

Pancake下午茶套餐$23,兩塊熱香餅配一件雞翼,跟餐有一杯飲品;雞全翼未及女小編的手掌大,份量未免少了一點。

正當小編食完隻雞翼,嫌果醬太少不能塗滿兩塊Pancake之際,坐對面的菲律賓姐姐就示範了KFC Pancake的「最佳食法」— 心太軟 x Pancake!

先以兩塊Pancake夾着士多啤梨jam,再將KFC出品的心太軟($12)從錫紙兜中取出並放上Pancake,一切開心太軟,朱古力漿就流滿至整個Pancake,這樣食的話,每一口都可以食到朱古力x士多啤梨Pancake了。

心太軟的水準還十分高呢,單點都抵食!

>> 返回主頁

活動資訊

  • 日期2016年1月14日 - 2016年2月29日
  • 地址 KFC分店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓