團年、元宵必食!榴槤貴族流心榴槤湯圓‬

2016.02.04

榴槤貴族Mr Durian較早前於冬季美食節推出一系榴槤甜品,大獲好評!

圖:FB@‬榴槤貴族 Mr Durian

臨近新年,榴槤貴族特別推出應節食品 — 「流心榴槤湯圓‬」,讓各位愛吃榴槤的顧客和家人有多個選擇。

流心榴槤湯圓以D24榴槤為餡料,味道特別濃郁甘香,一盒十粒($50),限量發售,住新界的朋友可於火炭取貨,或致電/Facebook inbox店主安排送貨。

圖:FB@‬榴槤貴族 Mr Durian

作為一個榴槤忠實擁躉,小編當然急不及待試食!

湯圓不大不小,滾水煲滾後,為免煮過時變得糊糊爛爛,湯圓浮起後即刻食得。

湯圓皮軟糯,輕輕咬開就能食到D24榴槤的真味;餡料滿滿,但不至於爆餡,當中還有一絲絲榴槤肉,是幸福的味道啊!(笑~)

雖然$50一包價錢略貴,難得團年一家人齊齊整整食餐飯,就食豪啲啲吧!榴槤貴族另有售賣其他賀年食品,如全盒、送禮必備果仁脆脆,無時間辦年貨的話可以諗諗,有得送貨!

下頁看:農曆新年活動一覽 

活動資訊

  • 日期2016年2月2日起 起推出
  • 地址 http://mrdurianhk.com (網站)
  • Facebook專頁榴槤貴族 Mr Durian
  • 電話2603-6223

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓