紫薯味後又一力作!超羣KitKat朱古力蛋撻

2016.02.17

為慶祝超羣於香港開業50年,餅店首次與KitKat合作推出全新「朱古力蛋撻」,皇牌蛋撻crossover KitKat,加上清新的香橙醬作餡料,為港人帶來全新口味!

KitKat朱古力蛋撻每日於超羣店內新鮮焗製,繁忙時段每半小時出爐一次,師傅會先將香橙醬和KitKat朱古力碎放置於撻中央,再注入蛋漿焗製,出爐後於上面灑上香脆的KitKat朱古力碎,多重滋味!

現凡購買KitKat朱古力蛋撻一個,即可獲KitKat mini一包,數量有限,送完即止,可插於蛋撻上一同進食,搞鬼有趣。 

食蛋撻前,不妨留意一下蛋撻上的小卡,上面寫有不同的祝福或開心語句!新鮮出爐的朱古力蛋撻香氣撲鼻,曲奇撻皮十分鬆化,朱古力味未見十分突出,本身KitKat都不算超甜超濃郁,蛋撻只屬微甜適合港人口味。

 

內裡的香橙醬酸酸的味道的確清新,可是朱古力x橙(再加上蛋)這個配搭不是人人受落,小編請兩位朋友試食意見都幾極端。不過限定甜品每件$9價錢尚算合理,喜歡朱古力/試新食品的你不妨一試!

分店地址:

1. 中環香林大廈

2. 華貴商場

3. 康怡 AEON 

4. 太子道西花墟

5. 順利邨利康樓

6. 淘大商場 

7. 土瓜灣馬頭圍邨洋葵樓 

8. 沙田置富第一城

9. 大埔運頭塘商場 

下頁看:更多期間限定食品 

活動資訊

  • 日期2016年2月15日起 正式發售
  • 地址 超羣麵包西餅 & 芳叔分店
  • 電話2371-6350

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓