Running Man都玩!「臀」體新興運動Bumball襲港

文: 中仔
2016.02.22

專門舉辦新興Live-Gmaes的Awesomer,一直在港推動又潮又人性化的運動及遊戲,例如︰泡泡足球、夜光閃避球、攻防箭、健球等,今次又有新搞作,引入韓國人氣綜藝節目Running Man都有玩過的Bumball。

Bumball顧名思義是用臀部來進行的球類活動,參加者穿上具魔術貼的特製球衣,可用臀部及胸口來接球。當你一隻腳踏在得分區裡,再成功接球便可得分(臀部接球3分,胸部的接球1分),得分越高的隊伍為勝。

相比其他運動,Bumball最大特色是蹲下來的次數較多,較講求體力,但規則不難,用胸口接球者需止步用雙手或胸口傳球給隊員,而用臀部接球者則可自由走動,當然其他隊員可用手搶走個波,有興趣者可留意下面的Bumball 玩法介紹及規則短片。

 

8歲以上就玩得,參加人數由8人-14人不等,場地可由參加者自行決定或由Awesomer提供,費用由每小時$1400起。

 

圖: Lets PlayAwesomer 

活動資訊

  • 日期2016年2月22日 - 2016年4月30日
  • 地址 香港九龍牛頭角鴻圖道41號華鴻工貿中心1樓2K室
  • 收費$1400 -$1900 (每小時)
  • 查詢9780 5804

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓