卡哇依呢!荔枝角「層層卷製」手工曲奇班

文: 尋玩人
2016.04.05

卡通曲奇課程好多地方都得學,但普遍都用糖霜在餅面畫上卡通,製成品的成敗好視乎個人畫功而定。畫功唔太了得,一樣可以整出得意卡通曲奇,荔枝角這家烘焙教室常設Cake Pop(棒棒糖蛋糕)課程外,還開設手工曲奇工作坊,以層層卷製的方式製作手工卡通曲奇。 

 

課程有別於一般用模或糖霜製作,曲奇的顏色全以天然的食材製作,如綠茶粉、可可粉等,令曲奇依然保持可愛的形態又不會過甜,對於怕甜的人來講應該係一大福音。款式方面,卡通造型暫時只得跳跳虎,其餘的以小動物為主,如小兔、蜜蜂、小豬、熊貓等,較坊間的曲奇工作坊少選擇。

每堂每人可製作約20-24件曲奇,費用約$280-300,平日晚上、周六日都有開班。除了卡通曲奇外,教室另有LINE Friends、鬆弛熊卡通餐包等另類選擇。

 

 

以上圖片來源: fb@cake pops store 

下頁: DIY少女風餐具!尖沙咀陶瓷彩繪教室 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓