味道有無驚喜?期間限定綠茶口味屋仔奶

2016.06.01

本地鮮奶品牌十字牌最新推出期間限定綠茶味,由即日起於便利店和超市上架,Circle K、7-Eleven、Aeon、UNY及一田均會發售。

小編行過便利店,見每盒除約$5.6,價錢跟其他口味相約,買得過,事不宜遲,立即試飲!

打開牛奶盒,咦,牛奶呈淡黃色,跟想像中「綠色的綠茶牛奶」有點落差;不過聞落都有陣陣茶香,合格。

據十字牌官方Facebook所講,牛奶中加入真正綠茶粉。

輕輕淺嚐頭一、兩啖,味道與原味牛奶沒有太大分別;慢慢綠茶的甘味滲出來,味道算天然,不過略嫌茶味不夠濃。

可能是帶點茶澀的關係,感覺比一般牛奶清爽解渴,值得一試,但會不會encore呢?喜歡綠茶的朋友可能會。

全脂奶雖然好飲,但認真肥,怕肥的人平時大多會選擇低脂甚至脫脂奶。

新出的綠茶口味正常低脂配方,睇睇脂肪含量,綠茶味比原味低脂奶的脂肪成份還要低,會不會有多個購買理由? 

小忠告,不要以為它是抹茶Latte。 

圖:FB@十字牌

相關文章:每人$150有找!尖沙咀綠茶自助餐 

活動資訊

  • 日期2016年7月12日起 起至另行通知為止
  • 地址 指定便利店及超市,另見內文

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓