免費學製健康沙律!銅鑼灣Natural Mix Market

文: 尋玩人
2016.08.16

 

夏天不想日日粥炒麵飯,或可以考慮既健康又易整沙律!最近美國護膚品品牌Kiehl's為慶祝成立165週年於銅鑼灣Fashion Walk舉辦「Natural Mix Market」活動,現場更有免費沙律工作坊教大家用新鮮農產品製作健康好味的沙律。

 

活動原有4大健康輕食工作坊,但反應非常熱烈,現只餘下最後一場的綠色盛薈凱撒沙律 (Soy Cheese Caesar Salad)環節。堂上會教大家利用葵花籽和初榨橄欖油作基底的沙律醬,製作美味又健康的凱撒沙律,完成後Kiehl's還會捐出$20予綠色和平,有得玩又有得做善事。工作坊需事先親身到場報名,每日約有7至8場,要報名就快喇!

 

場外還有一些作義賣用途的香料和冰菠蘿($20)及本地農莊特別培植的有機心型和星型青瓜(每款$50),所有收益全數撥捐綠色力量,以推廣環保。

 

 

大家還可以試玩「Happy 165th Birthday to Kiehl’s」遊戲,在30秒吹熄熒幕上的蠟燭就可以獲得 Kiehl’s產品試用裝一份。 

 

以上圖片來源:FB@Kiehl's

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓