大人細路都啱!換限量版2017卡通氣球月曆

2016.12.16

十二月是減價的季節,相信大家都買不停手,海港城今個聖誕推出了限量版 「Dream Big‧Fly High」2017年座枱月曆,只要於海港城任何商戶即日以電子貨幣消費滿$1,000或以上 (每張單據必須消費滿HK$200;最多可於2間不同商戶消費),憑有效商戶機印單據及對應之簽賬存根 (包括信用卡及易辦事之交易),並捐款HK$40予「香港血癌基金」,即可換領限量版月曆乙個 (數量有限,換完即止)。於消費的同時又可以做善事,還可以獲得這個CUTE爆月曆,大家於海港城消費時記得保留好單據喇!

限量版 「Dream Big‧Fly High」2017年座枱月曆由芬蘭插畫師 Rami Niemi 創作,每個月份都印有代表不同夢想燃料的卡通朋友,更附上6個可愛的小汽球。

一月代表「勇氣」、二月代表「信念」等等,新一年為大家打氣,希望大家時刻都擁有這些正能量!月曆所有收益將撥捐「香港血癌基金」幫助有需要人士,不論是自用或當作聖誕禮物亦十分適合。

今年海港城以「Christmas Together」為主題,於即日起至2017年1月2日期間,在海運大廈露天廣場設置了許多不同的可愛「小雪翁」,跟大家過一個白色聖誕,快點約齊朋友去海港城感受濃濃的聖誕氣氛啦! 

 

 

活動資訊

  • 日期2016年12月16日 - 2016年12月27日
  • 地址 海港城港威商場2階 (近GW2338-2339號舖—J. Lindeberg)
  • 時間12nn-10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓