【馬鞍山好去處】16萬呎商場進駐馬鞍山VR體驗館/迷你射箭/賽車場

文: Toby Mok
2018.05.12

WE GO MALL在被稱之為「食肆沙漠」的馬鞍山在今日隆重開幕!為馬鞍山的朋友仔提供多一個行街食飯的好地方。除了增加了食肆丟選擇外,新商場仲有多項遊樂設施供大家玩,包括有溜冰場、VR體驗館、迷你賽車場、迷你高爾夫球場同射箭場等等。商場仲會定期舉行不同類型的市集添。率先帶大家睇下新商場有咩玩!

新商場樓高6層,總面積為16萬呎,位於大水坑站同恆安站之間,位置方便。

商場有近年流行的VR遊戲俾大家玩,包括賽車、單車機等等。不過VR體驗館目前仲處於測試階段,預計會在5月尾正式試玩!

大家只要用$60買門票即可試玩10分鐘。

除了VR體驗館商場仲有個用生態冰製造而成的溜冰場,溜冰場捨棄用傳統冰改用仿照真冰製造的生態冰,更加環保。

不過溜冰場比其他商場的溜冰場尺寸較細,每次只可容納10個人,所以想玩的朋友仔可能要俾啲耐性排隊啦。

商場仲有多項適合小朋友玩的遊樂設施,包括迷你賽車場

籃球機

射箭場

迷你高爾夫球場

商場會配備迷你賽車場都算比較少見。

大家可以帶埋屋企的小朋友來「放電」。

除了動態活動,商場內仲設有攤位市集,主題會定期改變,等大家有新鮮感。 

而今期的市集主題是咖啡,部分攤檔仲會教大家拉花添!

以後週末又多個地方可以去啦~

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓