【粉嶺好去處】新手輕鬆行鹿頸 - 谷埔!沿途欣賞日落海景/蘆葦田/歎豆腐花

文: Eunice Lam
2019.05.18

平時行山睇芒草就見得多,蘆葦田你又見過未呢?鹿頸至谷埔這條路線,十分適合行山新手輕鬆去郊遊遠足,整個行山過程只需約2-3小時,而且全程大部分都係平坦的道路,偶有梯級,沿途的自然風景亦相當吸引,有山有水,仲可以近距離見到牛隻,欣賞紅樹林及蘆葦田,一齊嚟睇下以下的行山路線啦!提提各位初哥行山友量力而為,離開時記得帶走所有垃圾,一齊保護美好風景!

首先係由粉嶺火車站C出口出發,乘坐56K小巴到鹿頸總站。

到達分叉口後,跟指示方向前往鳳坑及谷埔,沿途可以觀賞岸邊景色。

之後再行一段梯級,就會到達鳳坑村,沿岸景色優美。

村口處有間盈佳茶座可以補給,行到攰時可以係到食碗豆腐花補充體力。

行行下會見到個小碼頭,唔少人都會企係白色小燈柱前影相留念。

鹿頸至谷埔既郊路途中,仲可以近距離目睹牛隻係身邊經過,十分難得!

途中會經過沙灘,可以去遊玩一番及拍照。

再繼續前行,可以欣賞一大片紅樹林。

到達谷埔,終於見到一大片蘆葦田,日落時係度影相睇落更靚!鐘意行山睇靚景的朋友不妨考慮這條輕鬆又易行的路線啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓