【2018 Sanrio人物大賞】最終排名出爐!玉桂狗連任冠軍 香港區AP鴨奪冠

文: 劉紀彤
2018.07.02

經過了個多月來的投票,2018 Sanrio人物大賞的最終賽果終於在7月1日正式公佈,今次賽果除了有國際區總排名之外,亦有各城市總排名,國際區排名亦算是預料之內,由玉桂狗連任冠軍,布甸狗屈居第二,不過香港區第一名唔係大熱的玉桂狗、布甸狗,由AP鴨勇奪第一,即刻睇睇各區賽果啦!

Sanrio人物大賞的最終結果於7月1日正式公佈,即刻睇睇2018 Sanrio人物大賞各個角色的排名啦! 

 

 

首日票數

Sanrio在投票開始的第二日公佈了首日的票數,頭三名分別是玉桂狗、布甸狗和Hello Kitty三個人氣角色。

 

型格造型的YOSHIKITTY、My Melody、PC狗、Little Twin Stars和蛋黃哥緊隨其後。

 

中期賽果

而5月尾的時候公佈的中期賽果國際區第一、二名仍然是玉桂狗和布甸狗,不過第三名就變成YOSHIKITTY,而Hello Kitty失落第三名跌至第五名。

 

而香港區的中期賽果就大爆冷,由AP鴨(Ahiru no Pekkle)得到第一名,第二名和第三名就分別是布甸狗和玉桂狗!

 

另外,2009年登場的YOSHIKITTY今次中期賽果在中國、韓國、意大利、德國、法國都得到第一名,在國際亦是三名以內,可以說是後起之秀,不容忽視!

 

睇埋香港附近地區的中期賽果!

台灣區頭三名分別是布甸狗、玉桂狗和Hello Kitty。

 

而中國區就分別由YOSHIKITTY、布甸狗、玉桂狗得到頭三位。

 

韓國賽果有小小不同,頭三名分別是YOSHIKITTY、蛋黃哥和Kuromi~

 

最終排名

今屆Sanrio人物大賞總投票接近500萬,最終國際區由玉桂狗以520,224票連任冠軍,布甸狗(500,188票)屈居第二,緊接有Yoshikitty465,907票),當中玉桂狗和布甸狗票數都相當接近!

 

AP鴨就勇奪香港區第一名,蛋黃哥和布甸狗緊接其後。

 

睇埋香港附近地區的最終賽果!

 

台灣區頭三名分別是蛋黃哥、布甸狗和玉桂狗。

 

而中國區就分別由YOSHIKITTY、布甸狗、玉桂狗得到頭三位。

 

韓國賽果有小小不同,頭三名分別是蛋黃哥、YOSHIKITTY、Kuromi

 

各位粉絲滿意今屆賽果嗎?

 

圖片來源:sanriocharacterranking/fb@sanrio

 

 

 

活動資訊

  • 地址 2018年度Sanrio人物大賞日本官網

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓