【旺角好去處】寵物酒店+訓練學校 狗cafe/室內泳池/跑步機

文: Toby Mok
2018.06.06

香港寵物酒店就有很多,但會提供埋狗隻訓練服務的就為數不多。旺角就有一間寵物酒店兼狗隻訓練學校DOGAROO,可以俾狗狗一邊入住一邊訓練狗狗守紀律。除了提供住宿訓練服務之外,酒店仲有咖啡廳同游泳池可以俾狗狗high tea同做運動,一齊睇下酒店兼狗隻訓練學校仲有咩賣點。

店內有跑步機可以等狗狗做運動放電。

寵物訓練學校仲有自己的咖啡廳,主人同狗仔得閒可以坐低飲杯茶食件蛋糕。

空間算大,有足夠位置俾主人同狗仔休息。

店內仲有室內池泳池,收費大約$150-$400(收費按狗隻體重及身型而有所調整),1節35分鐘。

除了泳池同咖啡廳之外,店鋪亦提供美容服務,包括沖涼剪毛同spa等等。

酒店的基本住宿收費為$350至$500/晚,收費按狗隻體重及身型而有所調整。

如果主人想趁住宿期間順便訓練狗仔紀律可以選擇住宿訓練計劃,課程長度為一個月,收費為$10,000,課程由國際知名犬隻行為治療師主理。

住宿的狗狗每日會有4節時間在店內的活動室玩,每節30分鐘。

店內亦有多款寵物產品有興趣的主人可以購買。

有興趣的朋友仔可以帶寵物去玩~

活動資訊

  • 地址 旺角窩打老道66號地下
  • 人均消費$201 - $400
  • 開放時間10:00-20:30
  • 電話2768 7668

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓