免手持自動牙刷 趕時間恩物!美白牙齒10秒/刷牙45秒

文: Toby Mok
2018.06.07

朝朝瞓醒覺起身都會爭分奪秒地刷牙梳洗出門,尤其是遲了起床快要遲到的時候就更加想可以洗面刷牙同時做,最近美國就新推出了一款V-White 360°超聲波加免提電動牙刷,用家可以將牙膏放在牙套上然後等侯45秒就完成清潔牙齒的程序,相當方便。

 V-White 360°超聲波加免提電動牙刷是首款不需要用手控制的電動牙刷。

產品使用方法同普通牙刷相同,只要在牙套上擠上牙膏,再等待45秒就完成清潔牙齒過程。

牙刷聲稱採用超音波震動技術清潔牙齒,可以360度清潔牙齒。產品更表示可以殺死口腔大部分細菌。

電動牙刷除了可以幫用家清潔牙齒之外,仲會內置藍光,幫手美白牙齒,過程只需10-15秒。

產品亦有防水功能,適合在浴室使用,而產品亦有4款顏色俾大家選擇。

牙刷可以重覆使用,而U型刷頭可以獨立替換。

 

產品用無線充電,充滿一次電就可供一個月的使用量。(每日2次)

產品售價為$38美元,約港元$282,有興趣的朋友仔可以上網訂購。<按此預訂

圖片及資料來源:TOMTOP

 

活動資訊

  • 地址 香港
  • 人均消費$401 - $800

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓