韓國SPAO聯乘美少女戰士登場!Tee/背包/格仔裙/恤衫

文: 劉紀彤
2018.06.13

近期有好多美少女戰士新品推出,就連韓國SPAO都加入成為一份子!最近SPAO就宣布將會與美少女戰士合作推出一系列新產品,當中包括有Tee 、格仔裙、恤衫,仲有背包等等,新產品印有美少女戰士經典變身器、武器和露娜等圖案,一齊睇睇有咩款式啦!

純色印花 Tee印上多款經典美少女戰士變身器圖案,仲有露娜!(韓國官方售價19900韓元)

 

SPAO同時推出「Moon Crystal Power」主題款式Tee,主要用粉紫色設計,好夢幻~(韓國官方售價19900韓元)

 

除了Tee款之外,仲有推出恤衫款。(韓國官方售價29900韓元)

 

水手風格恤衫款簡單易襯~(韓國官方售價39900韓元)

 

 

仲有好受女仔歡迎的one-piece設計,水手裝款式夠晒清新!(韓國官方售價49900韓元)

 

格仔裙一向都是人氣產品,裙擺部份仲繡上了象徵美少女戰士的月亮!(韓國官方售價39900韓元)

 

另外仲有推出三款背包,分別繡上美少女戰士蝴蝶結、月亮和露娜!不過背包7月才會正式發售,有興趣的粉絲可能要再等等啦~

 

5款美少女戰士明信片,設計好靚,值得收藏!

 

據韓國官方消息指,只要消費滿30000韓元就會送出紫色月光膠袋及美少女戰士系列貼紙添。

 

 

除了背包之外,今次的系列會在6月16日於韓國SPAO正式開售,不過向官方查詢後確認香港SPAO並不會推出今次的美少女戰士系列新品,所以有興趣的粉絲可以到>>spao_kr睇更多新品的詳細資料,如果想購買可以搵代購>>40 Korea Garden 韓國生活百貨

 

圖片來源:spao_kr

活動資訊

  • 地址 韓國代購

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓