迪士尼Tsum Tsum全新系列登場!帆布袋/休閒鞋/毛毛拖鞋

文: 劉紀彤
2018.06.13

台灣品牌Grace Gift又有新搞作!今次品牌就推出全新迪士尼Tsum tusm聯乘系列,當中有帆布鞋、休閒鞋、毛毛拖鞋和帆布袋,而且今次的產品仲推出了好多款迪士尼角色,包括小熊維尼、Chip’n’Dale、唐老鴨、愛麗絲、白雪公主、灰姑娘等等,全部都係Tsum tusm造型,好得意,即刻睇睇有咩款先啦!

帆布袋有兩種揹法,可以當手提袋拎住或斜揹都得,每款帆布袋上面的卡通耳仔用了立體設計,仲會配一個卡通掛飾,好吸引~(售價$175)

 

Winnie the pooh淡黃色設計,上面掛住豬仔掛飾牌,夠晒得意!

 

Chip ’n’ Dale當然用啡色設計,出街用都唔怕整污衊。

 

帆布袋一共有三款Tsum Tsum角色,除了小熊維尼、Chip’n’Dale之外,仲有米奇米妮,黑色最易襯。

 

 

帆布袋容量夠晒大,好實用,而且仲有一個小內袋係入面可以放小物!

 

五款Tsum Tsum厚底休閒鞋,一邊有Tsum Tsum標語,另一邊就有雙角色Tsum Tsum刺繡圖案!(售價$420)

 

咁多款入面Winnie the pooh最得意!

 

Chip ’n’ Dale有兩款,一款用了啡色邊,另一款就是普通白邊。

 

休閒鞋圖案細細粒,平時著都唔會覺得太誇張。

 

仲有另一款休閒鞋,用了絨毛蝴蝶結鞋帶設計,好特別!(售價$420)

 

都係淡黃色小熊維尼襯得最靚!

 

馬卡龍色系的絨毛蝴蝶結鞋帶加埋不同的Tsum Tsum角色圖案,令人好心動!

 

純白色又靚又易襯,可惜容易污衊。

 

睇埋另外兩款:

 

另一款麻布鞋同樣易襯,仲有多款TsumTsum卡通和顏色選擇,連比較少見的Q版公主Tsum tusm圖案都有。(售價$420)

 

一邊係愛麗絲Q版圖案,另一邊就寫上經典字句!

 

白雪公主和灰姑娘一款用了粉紅色,另一款用了粉藍色設計,兩隻顏色都好特別!

 

 

咁多款入面三眼仔最得意,而且牛仔布設計都好易襯!

 

黑色底色令Winnie the pooh好突出~

 

仲有Chip ’n’ Dale、唐老鴨和黛絲、米奇米妮。

 

最後仲有幾款Tsum Tsum絨毛厚底拖鞋,同樣係糖果色系!夏天想著拖鞋出街都不失可愛感~(售價$395)

 

有興趣了解更多產品詳情或訂購的朋友們,可以瀏覽>>Grace Gift官網

 

 

 

圖片來源:Grace Gift官網 

活動資訊

  • 地址 台灣Grace Gift官網

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓