【太古好去處】迪士尼Pixar4大主題區 巨型浮床/反斗奇兵/阿愁

文: Eunice Lam
2018.06.14

迪士尼‧彼思動畫為主題的「“THE BIG SPLASH” Summer Party」登陸太古城中心!由6月14日至7月15日,一眾來自迪士尼.彼思大熱動畫中的朋友,包括《超人特工隊》的超能先生、《反斗奇兵》的胡迪、巴斯光年、翠絲及《玩轉腦朋友》的阿樂與阿愁等,將以不同方式現身,大家可以盡情影相啦!

今次分4大主題區,一眾動畫角色化身為立體方塊陣,或藏身不同角落之中,大家可以周圍逐個捉!

4大主題區有全港首次出現的巨型體感浮床“THE BIG SPLASH”,大小朋友都可以瞓身玩樂,唔會濕身又可以盡情玩。

《玩轉腦朋友》照相區讓大家輕踏上互動裝置的色彩方塊上跳舞,踩上去會有亮燈效果,猶如《玩轉腦朋友》中的腦海總部控制中心。

《反斗奇兵》大型過三關遊戲,旁邊有一顆又一顆的立體方塊可以影相。

同場有迪士尼杯子蛋糕及其他小食。

仲有一系列《超人特工隊》、《反斗奇兵》主題商品。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓