【西九龍好去處】Sky100 香港特色展登場!5大影相位+全新套餐特飲

文: Eunice Lam
2018.08.01

SKY100新活動開始啦!今次去位於西九龍的SKY100除了可以360度飽覽香港景色外,更可參觀多個香港特色展品、體驗舊日香港文化,品嚐Café100全新套餐!場內更以互動形式展示100個香港特色故事,活動圍繞香港特色景觀及文化,讓大家觀景同時對香港有更深認識。

每個打卡位都富有香港特色,「天際壹佰酒樓」體現香港飲茶文化。

活字印刷一度盈行於香港,參觀者以$20便可在「天際印藝」製作活字印刷筆記簿!

為港人提供水上客運服務的舢舨

「壹佰堂」涼茶舖,港人對涼茶鋪當然熟悉,而「壹佰堂」更展出不同涼茶的功效。

香港武打電影紅極一時,「天際武館」自然是不可或缺的香港地標。

位於SKY100 的Café 100 by The Ritz-Carlton, Hong Kong更推出了全新的週末Brunch及特飲「Above the Clouds」。現時於SKY100官網可以$458元購買套票,包SKY100標準門票2張、Brunch 2份及飲品2杯。

場內仲有唔少活動同展品,有興趣不妨去睇睇~

活動資訊

  • 日期2018年7月24日 - 2018年9月2日
  • 地址 西九龍柯士甸道西 1 號環球貿易廣場100樓
  • 人均消費$101 - $200

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓