【大嶼山好去處】迪士尼全新Frozen主題客房登場!免費送主題造型下午茶+精品

文: Toby Mok
2018.07.25

Frozen之前的風潮席捲全球,好多小朋友都為Anna同Elsa而瘋狂,所以最近香港迪士尼樂園就推出了一個以魔雪奇緣的主題套房,主題套房仲會包埋以魔雪奇緣的下午茶tea set ,房間內仲有部分精品可以俾住客攞走,一齊睇下主題套房仲有啲咩。

床上各有一隻Anna同Elsa的公仔,陪大家一齊入睡,而床頭仲有Anna同Elsa的肖像畫。

而酒店的沙發都經過特殊改造,變成基斯托夫的雪撬坐椅,令大家更加好似置身在卡通中一樣。

套房四周充滿《魔雪奇緣》主題色彩的裝飾同畫像,大家可以同Anna同Elsa影相。

而套房內的魔雪奇緣主題拖鞋、門卡、門掛等,都可以俾大家攞走作為紀念。

除了有歡迎小食外,房間仲會有一個遊玩區域,等父母可以同小朋友一齊玩遊戲。

如果唔夠的話住客仲可以免費到國賓廳會客室使用餐飲服務,包括有:雜錦甜點、麥片、水果、多款早餐熱食、前菜、小吃、啤酒同葡萄酒等等。

套房內仲有魔雪奇緣的個人用品包同拖鞋。為了歡迎客人,酒店仲會有歡迎小食,小食是以魔雪奇緣做主題的馬卡龍。

除此之外,入住套房的客人仲可以享用以魔雪奇緣為主題的下午茶Tea Set!

住客除了可以在套房內的遊玩區域玩board game之外,仲可以到酒店內的國賓廳參與兒童活動。酒店提供了多個手工藝活動俾大家參加,仲會有迪士尼朋友穿上睡衣同大家講「晚安」,演藝人員同大家講床前小故事添。

套房價錢每晚$7,000起,可供4人入住,有興趣的朋友仔可以上網預訂房間。<按此預訂>

 

 

 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓