【荃灣好去處】南豐紗廠變身文化手作館!藍染洞穴/紡織布龍/6大工作坊

2018.08.01

不少歷史建築都經保育變成新地標,而一向多工廠的荃灣,最近就有間舊紗廠進行保育計劃,變身成文化藝術館。南豐紗廠保留了工廠外貌,變成六廠紡織文化藝術館(CHAT 六廠),更舉行「盛夏手作:來建紡織村」活動,有展覽、每日工作坊及週末限定工作坊、藝術家講堂、電影放映、分享會及互動體驗活動。好啱周末同朋友仔一齊去玩!

南豐紗廠外牆仍然保留原有外觀。

 

紗廠大堂環境廣闊,雖然加入了新元素,但大堂當中仍保留了不少舊紗廠的物件,仲附有歷史簡介,可以一邊欣賞一邊上返堂歷史課!

 

為期3星期的「盛夏手作:來建紡織村」活動,位於CHAT六廠的2樓,邀請到共十多位本地及海外藝術家參與,有展覽欣賞外,仲有得親身體驗落手一齊整!

當中最特別的展覽,就是由日本藝術家田口行弘創作的紡織龍。

 

火龍由回收布及竹架組成,全場35米,每一個部分都做得相當仔細。

 

觀眾內仲有得一齊落手參與製作火龍,繼續織出龍身,費用全免,有興趣可以試試!

 

另一邊「紡織村廣場」展覽,就有得欣賞到本地紡織歷史,大型機器都有展出。

 

仲有得walk-in參加《刺繡花園工作坊》,用回收布整出小刺繡。

 

場內仲有設計特別的刺繡教學提供,新手都不用怕!

 

另有紀念品工作坊,可以體驗剪裁、車縫及木版印刷,自製出Cushion或布袋。

 

在走廊上仲有多個由本地藝術團體參展的「紡織村屋」,各個都有互動體驗活動及週末限定工作坊舉行。當中最吸睛的就是巨人染的「藍染洞穴」。

 

走入洞穴仲有得動手體驗藍染過程,周末仲有藍染手織籃工作坊。

 

以回收布製成的巨大布條小屋一樣特別,軟綿綿布座椅仲真係坐得!

 

一樣可以落手體驗整捲布條的過程。

 

呢間村屋可以認識到剩食染料的製作,仲可以試試為布料上色。

 

以白雲和草地等大自然設計的村屋,就以復古民間手藝紡線為主,大家同樣可以體驗製作過程。

 

各個村屋都有「週末限定工作坊」,包括:天然染料布藝、親子拼布、織織木凳、紡紗 x 編織小品、藍染手織籃等等,詳情可瀏覽CHAT by MILL6 Foundation - CHAT 六廠 Facebook專頁。

 

場內仲有興紡織相關的圖書角,活動仲會有藝術家講座、電影放映、分享會。

 

仲有得買紀念品帶返屋企。

 

一於趁周末放假去玩啦!

活動資訊

  • 日期2018年7月29日 - 2018年8月19日
  • 地址 香港荃灣白田壩街45 號南豐紗廠 六廠紡織文化藝術館(CHAT六廠)
  • 人均消費免費
  • 開放時間11am-7pm(星期三至日)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓