【奧運好去處】全港首個大型木製森林 識郁火車/1.5米高陀螺

文: Toby Mok
2018.08.03

爆旋陀螺一直都深得小朋友歡心,所以奧海城最近就以Stem Summer Camp夏令營為主題,舉辦了首個「爆旋陀螺小博士比賽」同以木製模型組成的歷奇森林的商場布置,歷奇森林由烏克蘭著名木製模型Ugears與奧海城攜手打造,大家去完木製森林探險亦可以到附近的爆旋陀螺期間限定店內買陀螺精品。

 奧海城的歷奇森林為全港首個木製模型森林,場內有多個用木製成的大型裝置。

當中最吸晴的一定是識郁的大型木製火車。

現場仲有多個互動裝置可以俾小朋友玩同影相留念。

木製的夾萬造型十分精緻,大家需要扭中密碼夾萬先會打開。

鍾意刺激的小朋友可以試下場內的滑梯。

除此之外,大會亦設有Ugears Stem體驗區,區內有多款木製模型俾大家免費試玩,模型包括有火車、消防車、夾萬等等。

現場仲有識自己開合的電動木製花朵,超生動。

玩完大家仲可以行埋場內的期間限定店,將自己鍾意的木製模型帶回家。

商場另一邊則設有爆旋陀螺期間限定店,爆旋陀螺迷可以入手幾隻。

旁邊仲有爆旋陀螺比賽區,小朋友可以帶自己的陀螺來同別人一決高下。

上一層仲有爆旋陀螺學堂體驗日,小朋友可以自己組裝不同部分的爆旋陀螺並進行對戰。


 

活動資訊

  • 日期2018年8月3日 - 2018年9月2日
  • 日期2018年8月6日 - 2018年8月30日
  • 地址 旺角海庭道18號奧海城

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓