【旺角好去處】期間限定法國古董體驗館!著古著婚紗影相/自製香薰/皮革

文: 劉紀彤
2018.08.07

唔知大家去過6月正式登場的旺角新商場T.O.P This is Our Place未呢?最近T.O.P就聯乘法式古董店 Parc開設期間限定「T.O.P x Parc 古道具體驗藥局」,店內分成3個體驗區,包括有咖啡與器具體驗、皮革職人體驗及古董生活體驗,希望俾大家一個放空的空間,享受無拘束的感覺。如果平日生活節奏急促忙碌的話,不妨趁假期去放鬆一下,慢活一日啦!

 

古董生活體驗區

古董生活專區就展示了不少在法國搜羅的古董家具、小物、舊唱片、古董相機。

 

寫真區提供照相服務,等大家可以穿上古著衣飾及婚紗,即場用古董相機影相留念!

 

咖啡與器具體驗區

於咖啡與器具體驗區除了可以買到不同味道的咖啡掛耳包及咖啡豆之外,駐場仲有香薰治療師及調香師,教大家親自調配香薰。

 

仲有即場手寫木牌~

 

皮革職人體驗區

另一個專區可以親手製造皮具,在皮革上刻上字句或名字,製成品獨一無二!

 

去開旺角可以去行下~ 

 

活動資訊

  • 日期2018年7月26日 - 2018年9月7日
  • 地址 九龍旺角彌敦道 700 號 T.O.P 1 樓 116 號鋪
  • 開放時間11am至10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓