【鰂魚涌好去處】鰂魚涌7000呎室內遊樂場!忍者障礙挑戰/彈床/繩網/攀岩

文: Eunice Lam
2018.08.20

位於鰂魚涌的Ryze Hong Kong佔地7千多呎,場內有多達40多個彈床,當中更包括角度跳床、甲板等,挑戰大家膽量和力氣。怕悶又唔鐘意自己做運動的話,不妨約埋朋友一齊去玩跳彈床,地方夠大之餘,仲有繩網同攀岩玩,可以出一身汗,一齊燃燒脂肪!

 

除咗跳床外,另外更有多項活動,包括Slackline挑戰行軟繩、Trapeze化身成空中飛人跳進海綿、Ninja Obstacle Course變身忍者障礙挑戰、Aerial skills等等,一個場所有齊多樣設施!

同場更設有KidJump給6歲或以下的小朋友,只需收取小朋友的入場費$95,陪同的成人免費,大人就唔洗擔心小朋友的安全。另外亦有Family Night,一家四口只需$400就可以上1小時的課程。有興趣的朋友不妨去玩下〜

收費詳情(2歲或以下免費):

7歲或以上

1小時     $150

1.5小時  $200

2小時     $250

 

6歲或以下

1小時     $95

1.5小時  $125

2小時     $150

 

開放時間詳情:

星期一至五

9AM - 10AM - KidJump (6歲或以下只能使用3/F) 

9AM - 9PM - Open Jump (頭1小時只開放1/F) 

星期六、日及公眾假期

9AM - 9PM - Open Jump

7Pm - 9PM - Ryze -Lights Out (All Ages, Party lights on) 

活動資訊

  • 地址 鰂魚涌渣華道321號柯達大廈1期3樓
  • 網址網址

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓