【灣仔美食】城中名人熱捧Wagyumafia 日本人氣吉列和牛三文治9月登陸香港

文: TenTen
2018.08.23

最近又有日本過江龍宣佈殺入香港,Wagyumafia主打高級和牛料理,就連碧咸也曾到訪過!早前官方Instagram就已透露香港店選址灣仔,預計9月底開業。店家在進駐前先開了一日Pop Up Store,讓大家可以率先品嚐到招牌的和牛三文治。

Wagyumafia主打高級和牛料理,日本的部分餐廳更採用會員制,不是隨便就吃到!

Wagyumafia將和牛融入不同菜式當中, 熟成神戶牛入口即溶,十分滋味。

連碧咸都是座上客!

 

Wagyumafia的招牌和牛三文治號稱全世界最貴三文治,由1000日元至2萬日元都有,最貴的神戶牛吉列三文治 (Kobe Shabu)索價2萬日元(約港幣$1500)。

除三文治外,Wagyumafia亦有供應漢堡包、壽司等菜式。

另外推出的Wagyusco也相當特別!

 

灣仔店暫定9月底正式開業,記者就已經到銅鑼灣的一日Pop Up Store率先品嚐和牛三文治,Pop-up店和牛三文治定價$800/份、$400/半份,正式開業後價錢會再有調整。

有興趣的朋友記得密切留意HK港生活更新!

來源: IG@wagyumafia

活動資訊

  • 地址 灣仔(地址待定)
  • 人均消費$401 - $800

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓