【旺角美食】韓國過江龍炸雞店BHC登陸香港 人氣炸雞/小食/啤酒

文: TenTen
2018.08.31

韓國過江龍炸雞店進駐香港!由國民女神全智賢代言的韓國BHC炸雞正式登陸香港,在旺角開店。BHC炸雞在韓國與NENE和橋村炸雞齊名,分店遍佈全國,相信今次在香港亦會掀起炸雞熱潮,韓迷想邊間韓國餐廳在香港開業?

全智賢代言的BHC炸雞正式登陸香港,在旺角開店。

BHC炸雞的多款口味深受韓國市民歡迎。

 

香港店面採用半開放式廚房,供應各類酒精飲品,剛開業已有不少客人。

芝士炸雞是店內的熱賣產品。香脆炸雞配上由兩款芝士,洋蔥及蒜頭組成的Magical seasoning,大受歡迎。

中式炸雞是另一款明星商品。炸雞配上由醬油和蜜糖調製的東方風味醬汁,更有惹味的蒜頭和辣椒配料。

蒜味炸雞由蒜蓉醬汁加上香脆的蒜片製成,味道濃郁,是BHC的招牌菜。

Soy Barbecue是新推出的菜式。除了有帶有甜味的炸雞外更有特別的紅薯和蓮藕作配料。

圖:BHC치킨官網, FB@BHC, IG@BHC

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓