【馬鞍山/紅磡好去處】中秋星星兔主題佈置!卡通影相位+換領月餅/餐碟

文: Eunice Lam
2018.09.06

今個中秋各個商場也推出不同應節裝置,星星兔卡通明星便會進駐置富Malls旗下商場,與各位見面!喜歡可愛卡通人物的你就不要錯過今次馬鞍山及紅磡的星星兔主題佈置,白色兔兔配上粉紅臉頰非常可愛!

 

馬鞍山廣場 x 秋の「星」級營火派對

中秋意味著秋天的來臨,清涼的天氣最適合露營。到馬鞍山廣場就可以跟星星兔一同彈結他唱歌、燒烤,又可以跟星星兔的朋友們一同玩跳飛機和猜燈䛧,享受濃郁的節日氣氛。

 

置富都會 x 「星」級甜點坊

星星兔與朋友一同攻佔紅磡置富都會,將商場化身成甜品店。大家可以在粉色夢幻的甜品店前,與角色一同影相selfie。Like置富Malls的Facebook專頁更可換領星星兔的限量Postcard並蓋上星星兔印章,跟朋友分享中秋的喜悅。

想跟小朋友一同DIY個人燈籠的話,馬鞍山廣場及紅磡置富都會將於9月9日及9月23日舉行工作坊,只要在指定日期內在單一商場即日消費滿$100(最多2張不同商店發票)及Like置富Malls的Facebook專頁即可參加。

顧客在置富Malls期下的指定單一商場內任何2間商店消費滿指定金額,即可換領星星兔月餅或餐碟,可愛模樣讓人想立即收藏,大興趣的朋友記得mark實換領日期啦。

置富Malls x SING SING RABBIT別注版月餅 

日期: 9月8日起

時間: 中午12時開始

累積消費滿HK$500或以上 (包括HK$400或以上的電子/機印發票)

置富Malls x SING SING RABBIT別注版餐碟

日期: 9月22日起

時間: 中午 12時開始

累積消費滿HK$600或以上 (包括HK$500或以上的電子/機印發票)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓