【大角咀美食】大角咀甜品店新開業 歎自家製芋圓/梳乎厘班戟/厚玉子三文治

文: TenTen
2018.09.05

芋圓甜品是到台灣必食的小食,大角咀新開張的甜品店「芋圓一」主打自家製手作芋圓,除了常見的紫薯、蕃薯和芋頭外,還有栗子口味!店家另外亦推出了梳乎厘Pancake、大熱黑糖珍珠厚鮮奶及超厚蛋治,有興趣可以到大角咀甜品店「芋圓一」試試!

「芋圓一」主打自家製手作芋圓,另外有其他甜品及台式飲品。

店主每日新鮮製造芋圓,還特意調較各款口味芋圓的口感。紫薯圓和蕃薯圓口感較為紥實有咬口,而芋圓和栗子圓則軟滑煙韌,一齊食口感更豐富。

傳統仙草芋圓($36),芋圓有4款口味,除了常見的紫薯、蕃薯和香芋味外,還有栗子味,好特別~另外還有仙草、紅豆、薏米、白玉等配料,好豐富。

糖水份量超大,每款芋圓有8-10粒,絕不吝嗇。

椰汁海燕窩芋圓($36),椰汁濃稠香濃,跟爽口的海燕窩和Q軟芋圓非常夾。

芋圓味道濃郁,越咬味道越突出。

這款是限定口味,每星期會轉換不同款式,如愛文芒果甘露芋圓等。

黑糖刨冰($62),有齊黑糖珍珠、芋圓、仙草、紅豆、薏米和白玉。

刨冰份量好大,夏天食好消暑。

士多啤梨梳乎厘Pancake($78),可配上士多啤梨和士多啤梨醬一同食。

梳乎厘Pancake軟綿濕潤,如果質感輕盈點會更好。

芒果梳乎厘Pancake($78),芒果味道香甜,梳乎厘Pancake帶淡淡蛋香。

加配的抹茶雪糕($10)味道甘香。

北海道厚玉子三文治配BBQ味薯條($50)(只限星期一至五12nn - 3pm供應)

玉子滑溜厚身,塗有沙律醬。

薯條香口惹味。

虎紋黑糖厚奶珍珠($50),黑糖紋理好靚!黑糖漿以沖繩黑糖和台灣冬瓜糖調成,不過黑糖珍珠口感偏硬。飲品面層唧滿厚滑忌廉,味道較為甜膩。

下次想食芋圓或梳乎厘Pancake時不妨試試這小店吧!

活動資訊

  • 地址 大角咀角祥街48號
  • 人均消費$50或以下
  • 開放時間星期一至四 12nn - 11:30pm; 星期五至六及公眾假期 12nn - 12pm
  • 電話3618 9974

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓