【葵芳美食】葵廣地盤主題小食店 炮製麻辣牛肚/牛柏葉/牙籤臘腸

文: TenTen
2018.09.12

你無眼花,呢度唔係地盤,而係葵涌廣場一間新開張的麻辣小食店「麻辣真漢子」!小食店創新地以「職安真漢子」為主題,店員都換上工友look,好搞鬼!每款食物名亦都特別設計過,非常有趣,在食麻辣的同時也能感受到店主的心思。

店主爸爸曾經是「職安真漢子」,店主靈機一觸便想到以此為小食店的主題,藉此感謝地盤工人的辛勞付出,同時又能為大家帶來歡樂。

小食的辣度分為6級,秘製辣油和辣粉以4款四川辣椒和香料調配而成,最辣的魔鬼辣更加了印度魔鬼椒,辣味後勁凌厲,香口惹味。

麻甩老肚($10),金錢肚以秘製湯底熬煮至少3-4小時,夠哂入味。

雙刀火雞腎($12)雞腎有咬口,爽而不韌。

熱血牛柏葉($10)牛柏葉非常爽口。

食神唐牛($8)牛味頗為濃郁。

邪牛丸($10)一咬即有肉汁流出。

牙籤仔臘腸($10)外層微脆富油香。

幾粒蛋蛋($8)魚蛋大大粒又好彈牙。

刻骨銘心初戀金銀情侶套餐 ($33)可任選餐牌中A區和B區麻辣串各兩款。

愛食辣的朋友下次到葵廣掃街時又有多個新選擇啦~

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓