【澳門好去處】 10米高梳乎蛋10月登陸澳門 7大得意影相位/歎小食/玩攤位遊戲

2018.09.24

召集所有GUDETAMA (梳乎蛋)粉絲,因為即將有好消息!梳乎蛋即將在10月現身澳門南灣.雅文湖畔,舉行《銀娛呈獻:梳乎蛋在澳門》。到時有10米高巨型梳乎蛋充氣公仔之外,有6個不同造型的影相位,更有多款澳門小食及攤位遊戲可以玩。活動免費入場,鍾意梳乎蛋的朋友,可以去澳門玩返轉!

10米高的巨型梳乎蛋充氣公仔,將會地置身悅畔灣旁的大浮台。

 

場內有多個梳乎蛋與澳門美食相關的造型,正門入口處的位置,梳乎蛋就變身成富有葡國服飾風情的船夫,迎接大家。

 

梳乎蛋化身成點心師傅,製作香噴噴的蝦餃和燒賣。

 

澳門的人氣美食豬扒包一樣有,梳乎蛋夾在豬扒包內好可愛!

 

由格仔餅組成的大三巴前,有大廚梳乎蛋坐在葡撻上同大家打招呼。

 

仲有瞓在巨型杏仁餅上的造型,搞笑又趣怪。

 

松山炮台及燈塔後的煙花匯演下,亦可發現梳乎蛋踪影,細心就會留意到梳乎蛋輕輕鬆鬆坐在蛋殼上放空。

 

今次活動亦聯乘香港品 Gusteaus 及澳門東望洋餅店,推出「馬介休梳乎蛋香腸」、「至 Hea 水果蛋糕」、 「輕輕鬆鬆提拉米蘇」及「懶洋洋蛋撻」等,全部印有梳乎蛋得意 Hea 樣。

 

場內另有主題攤位遊戲,更有限量紀念精品發售,包括電話套、文件夾、便條簿、名信片、襟章及 4 組超過 30 款不同設計的行李貼紙等,粉絲們可以帶回家!

 

想去就要記得Mark實日子啦!

活動資訊

  • 日期2018年10月6日 - 2018年11月4日
  • 地址 澳門南灣雅文湖畔
  • 人均消費免費
  • 開放時間星期一至四:4pm-9pm/星期六至日:11am-9pm*10 米高充氣梳乎蛋展覽時間:9am-9pm)

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓