【尖沙咀美食】Gordon Ramsay餐廳Maze Grill登陸香港 地址+招牌菜式率先睇

文: TenTen
2018.10.03

言行火爆、有「地獄廚神」之稱的英國名廚Gordon Ramsay第三次來香港開店,旗下餐廳Maze Grill即將成為過江龍在10月登陸尖沙咀,主打各款肉類菜式,包括招牌菜威靈頓牛扒,同時也會有多款香港限定的美食供應,食肉獸係時候朝聖啦!

Maze Grill在英國倫敦有3間分店。今次的香港分店將坐落在尖沙咀海港城,是品牌第一次有現代扒房進駐海外。

Maze Grill的牛肉、海鮮、家禽等均來自世界各地,一齊看看有咩美食!

招牌菜威靈頓牛扒Beef Wellington

Grilled Galician Octopus

Prawn and Chorizo Toast

Wagyu Tataki

香港還會有限定菜式,包括傳統英式農夫豬肉批 Traditional Ploughman’s Pork Pie和覆盆子梳乎厘Raspberry Soufflé等,大家可以期待一下。

從餐廳望出去,還可以飽覽維港景色。

有興趣的朋友記得記低地址,緊貼住HK港生活關於Maze Grill的新資訊!

圖片來源:FB@Maze Grill

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓