【長沙灣美食】長沙灣新開文青風Cafe 夢幻玫瑰千層蛋糕/三色檸檬梳打

文: TenTen
2018.10.17

最近長沙灣新開了一間文青風格的樓上Café「治癒羔羊」,主打各式甜品和輕食,包括玫瑰花千層蛋糕、黑糖珍珠窩夫、芝士焗薯等。「治癒羔羊」的整個環境以木制家具和各式植物作裝飾,十分簡約,適合和三五知己放鬆聚會。

「治癒羔羊」每個角落都精心佈置過,感覺果然非常治癒。

黑糖珍珠窩夫配雲呢拿雪糕($68),香脆的窩夫跟冰涼的雪糕很夾。

珍珠微甜有咬口,整體配搭窩夫和雪糕一齊食時口感不錯。

玫瑰花千層蛋糕($52),在蛋糕面層淋上自家製玫瑰醬,再加上玫瑰花瓣作點綴,賣相精美,睇得又食得。

忌廉幼滑,散發淡淡玫瑰清香,入口即溶,餅皮則可以再薄一點。

烤芝士菠菜焗薯($78)。採用美國焗薯,薯味濃郁,薯皮亦有調味。焗薯釀了英國Mozzarella芝士和菠菜,既Creamy又香口。另外配有沙律菜、車厘茄和茄汁豆。

更有芝士拉絲效果!

要留意的是芝士焗薯即叫即製,要等15-20分鐘左右。

Healing Soda($47)

檸檬味汽水梳打的顏色好夢幻,梳打中粉紅色冰是士多啤梨味、藍色冰是波子汽水味,而紫色冰是蝶豆花加士多啤梨製成,即使溶冰飲到尾味道都不會變淡。

另外還會有養生的健康花茶,例如熱菊花杞子紅棗茶($42),味道清香。

Cafe將會推出秋冬限定特飲,如髒髒朱古力、蜂蜜蘋果紅茶等, 

「治癒羔羊」亦會舉辦手沖咖啡、乾燥花工作坊等,另外還有寄賣手作、精品和衣服,大家去聚餐的時候可以順便睇埋。 

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓