型格夜光單車登場!防盜+無需鐵鏈+輕巧方便

文: Toby Mok
2018.10.19

秋天又到,好多人都會趁住秋高氣爽去踩單車。之前就有共享單車的出現,不過外觀上就沒有太大驚喜。而最近外國就有推出無鏈單車,除了不用靠鐵鏈都可以行駛之外,單車車輪仲會識發光,夜晚踩單車除了吸晴之外仲可以俾途人見到,咁就可以減少意外發生啦。

無鏈發光單車由一間美國公司研發,單車可以不用靠鐵鏈就可以行駛,咁就唔怕成日踩踩吓單車甩鏈。

另外,單車用太空級碳纖維製成,堅固輕巧,女生都可以輕鬆駕馭到。

除此之外,單車輪子上裝有自動感應燈,一踩就會發出藍光,超搶眼,咁以後夜晚踩單車都可以清楚睇路啦。


單車仲可以聯同手機APP一齊使用,設有防盜功能,就算遺失了單車都有機會可以搵得翻。


單車仲設有籃可以裝雜物,而且籃子放在單車輪上,咁就唔怕影響單車的剎車功能啦。

產品售價為$499美元,約$3,911港元,有興趣的朋友仔可以上網購買。<按此訂購

資料及圖片來源:Searching C

活動資訊

  • 地址 Searching C網店
  • 人均消費$800以上

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓