【迪士尼樂園】迪士尼2019節目預告率先睇!蟻俠園區3月開幕/Duffy新品

文: Eunice Lam
2018.10.19

2018年快到尾聲,香港迪士尼樂園就率先預告了2019年的全年活動!超人氣的Marvel蟻俠將會在明年登陸迪士尼樂園,另外有全新化妝廳讓小朋友一嚐當公主的滋味。適逢米奇誕生90周年,迪士尼將會有一系列慶祝活動,另外,多款Duffy商品也會全新登場。大家可以好好期待2019年的迪士尼精彩節目!

香港迪士尼樂園公佈了2019年的各項精彩活動,一齊睇下有咩啱玩!

近年Marvel超級英雄系列在香港掀起熱潮,全新的Mavel機動遊戲「蟻俠與黃蜂女:擊戰特攻!」也即將在3月開幕,讓大家與蟻俠和黃蜂女並肩作戰。

為慶祝米奇誕生90周年,迪士尼將會在今年11月到明年2月舉辦「米奇90派對盛事」,和米奇一齊慶祝生日!屆時將會有「We Love Mickey!」生日特別版投影盛演,米奇和米妮也會換上全新90周年服裝迎接大家。

慶典期間更會有新的紀念版樂園門票和特別生日貼紙!

今年也會有「迪士尼巨星嘉年華」,連同「Pixar水花大街派對」一起連續狂歡春夏兩季。即將上映的《反斗奇兵4》的角色也會在派對中登場,反斗奇兵的Fans不容錯過!

迪士尼樂園即將於暑假新設「魔法化妝廳」,小朋友可以一嚐化身為公主的感覺!另外為兒童而設的「海底奇兵小天地 」也會同步在度假酒店登場。

然後當然少不了節日慶祝活動,迪士尼在新年、萬聖節和聖誕節均會有特別節目,來自經典童話的三隻小豬更會現身和大家慶豬年! 

迪士尼在2019年將推出多款新商品,其中有超過300款Duffy與好友系列的精品,Duffy的Fans注意啦!

想知道迪士尼2019年活動的最新消息,記得要緊貼住HK 港生活的最新消息!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓