【聖誕節2018】史力加聖誕造型曝光!7米高聖誕樹/巨型夾公仔機/期間限定店

文: Eunice Lam
2018.10.22

相信大家對夢工場DreamWorks的《史力加》、《荒失失奇兵》等卡通都並不陌生,今個冬天他們將會登陸香港陪大家過一個熱鬧的聖誕! 屆時將會有7米高聖誕樹、特大毛毛史力加俾大家影相!仲有巨型夾公仔機及期間限定店,Fans唔好錯過啊!

上水廣場及PopWalk天晉滙將會在11月10日舉辦「Dream Works KOUKOU聖誕甜品夢工場」,DreamWorks的大熱卡通角色將會首次以可愛KOU KOU造型在香港登場。

上水廣場將會有7米高的聖誕樹,還會有角色抱枕俾大家影相,打卡無難度!另外仲有巨型夾公仔機可以玩,將一眾得意角色帶返屋企。

PopWalk天晉滙則將會有1.5米高的巨型毛毛版史力加及阿寶。

大家還可以在《馴龍記》無牙仔與史力加的主題設施,參觀甜甜冬甩的製作過程。

戶外露天長廊會有四大主角史力加、阿寶、阿力同企鵝老大坐於巨型甜點裝置中等與大家合照,相當趣緻。另外還會有禮物趣拍區,史力加將會和大家鬥快拆禮物!

上水廣場的活動將會在11月10日至12月28日舉行,而PopWalk天晉滙則會在11月10日至1月2日展出。現場還會有多款獨家主題精品讓大家選購和換領,鐘意DreamWorks卡通人物的朋友記得Mark實日子去啦! 

活動資訊

  • 日期2018年11月10日 - 2019年1月2日
  • 地址 Landmark North上水廣場:上水龍琛路39號/PopWalk 天晉滙1-3期:將軍澳唐俊街12-19號

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓