【沙田美食】陳根記大排檔禾輋店約滿 繼大埔後12月中搬入石門繼續營業

文: TenTen
2018.10.23

陳根記有最新搬遷消息喇!沙田禾輋邨大排檔陳根記早前宣佈續約至12月,再在大埔開設分店「饑落亭」,最近就有消息,禾輋店12月中將會喬遷至石門,沙田友可以繼續食陳根記,唔使入大埔!記得Mark實陳根記新地址喇!

今年1月沙田禾輋陳根記傳出3月尾租約期滿不被續約的消息,不少沙田街坊、附近學生都感可惜。

 

其後禾輋成功續約至12月,新分店大埔「饑落亭」亦開業,環境更乾淨企理,價錢不變,不過就要收取加一服務費。

而禾輋分店將會在12月中旬搬入石門,鄰近馬鐵站,沙田火車站亦有小巴直達,一樣方便。

大家12月後,一樣可以在沙田食到陳根記招牌菜式!

活動資訊

  • 地址 沙田石門京瑞廣場二期五號舖
  • 人均消費$101 - $200

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓