【將軍澳好去處】將軍澳萬聖節嘩鬼市集!奇幻VR遊戲 /嘩鬼影相位/曲奇工作坊

文: Eunice Lam
2018.10.26

萬聖節就到啦,MCP新都城中心帶同一班嘩鬼同大家玩遊戲!今年商場舉辦了「DISCOVERY Halloween x MCP DISCOVERY 」萬聖節嘩鬼市集,不但可以玩VR遊戲齊齊打鬼,還有面具和曲奇工作坊俾大人細路DIY,現場也會有不少售賣特色產品的攤檔,讓大家將心頭好帶返屋企。

MCP DISCOVERY 新都城中心三期現正舉辦「DISCOVERY Halloween x MCP DISCOVERY 」萬聖節市集,現場有不少特色攤檔。

今年萬聖節市集特設「嘩鬼VR奇幻樂園」,適合6歲以上的小朋友參加,只要換領遊戲券就可以玩。參加者會戴上VR鏡頭進入奇幻世界,參與打鬼奪寳的遊戲。

想打卡可以去「嘩鬼出籠拍攝區」,南瓜先生、小鬼等都等緊同大家合照!

市集還有「嘩鬼面具工作坊」和「攪鬼曲奇工作坊」俾大人細路一齊參加,分別在10月27和28日舉辦,每日名額30個。有興趣的話記住要換購入場證啊!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓