新麻蒲秋冬限定新品 海鮮韓鍋/牛肉野菇韓鍋

文: TenTen
2018.11.02

天氣漸漸變涼,又到了食火鍋的季節。韓國過江龍烤肉店新麻蒲,最近亦新推出了限定韓式鍋物,包括牛肉野菇韓鍋同人氣海鮮韓鍋,用料十分豐富,另外還有新的筏橋蜆肉拌飯可以試,喜歡韓式料理的朋友不可錯過!

韓國烤肉店新麻蒲推出了一系列秋冬限定的韓式料理。

新出的牛肉野菇韓鍋($248)採用了新麻蒲的皇牌烤牛肉,再加入5款菇類和蔬菜,口感層次豐富。

另一款就是人氣海鮮韓鍋($248),有各種優質新鮮海鮮,包括韓國直送的蟹、蜆肉、大蝦、青口、八爪魚等等,鮮味十足。

除了鍋物之外,今次限定新品還有筏橋蜆肉拌飯($68),以韓國蜆肉製作,營養豐富而且脂肪含量較低,健康又好味。

新麻蒲的秋冬限定產品已經在11月1日正式推出,有興趣的朋友記得去試下! 

 新麻蒲 BBQ分店:

1.銅鑼灣波斯富街 24-30號寶漢大廈 2樓全層 

2.元朗形點商場一期 G008號舖

3.將軍澳坑口東港城225號舖

4.葵芳新都會廣場 185號舖

5.大埔超級城B區2樓287-295號舖(將於11月上旬開業)

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓