【九龍站好去處】ELEMENTS圓方法式冬日聖誕森林 6米高水晶聖誕樹/白色小屋

2018.11.15

為迎接普世歡騰的聖誕節,今年ELEMENTS圓方帶來「華麗水晶童話」,有充滿法式風情的森林佈置外,仲有6米高的華麗水晶燈聖誕樹,有不少冬日聖誕氣氛的影相位。同場亦展出多件Sanit-Louis復刻水晶珍品,更可以欣賞資深匠師現場展示滾輪雕刻技術,有興趣就不要錯過!

 

6米高的水晶燈聖誕樹相當矚目,共花費1500小時人手打造,由24盞水晶燈組合而成。

 

旁邊的法式小白屋,裡面展出多件Saint-Louis的水晶珍品,一樣好啱影相打卡。

 

走入璀璨星光之路,雪地仲有互動效果。

 

冬日森林內仲展示出多件Sanit-Louis博物館水晶珍品。

 

仲有閃爍攝影區可以同朋友留影。

 

1116日至2012pm3pm,更有Saint-Louis資深工匠即場示範水晶滾輪雕刻技術。


活動資訊

  • 日期2018年11月16日 - 2019年1月1日
  • 地址 ELEMENTS圓方金區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓