【鄭秀文演唱會】親證紅館批出暑假檔期 Sammi 19年7月舉行演唱會

文: 王庭芝
2018.11.05

今年8月鄭秀文(Sammi)在歌迷會聚會上許生日願望,表示希望明年能夠舉行個唱,相信這不只是Sammi的願望,也是一眾粉絲的願望,近日Sammi出席活動時親身透露好消息,原來紅館已經批出2019年7月的檔期,即是大家明年暑假可以睇到Sammi開演唱會喇!

Sammi近日出席活動回應陳奕迅(Eason)爆料,指她搶走紅館暑假檔期,Sammi就話係佢同Eason互相收錯風,因為以為Eason想開聖誕檔期,考慮自己以前開過聖誕,於是讓給對方,決定入紙暑假,最終獲紅館批出7月檔期。

至於今次打算開幾多場?Sammi似乎就無意追求突破昔日最高紀錄16場,反而想貴精不貴多,希望可以將每場表演做到最好,不過無論Sammi想開幾多場,相信粉絲都一樣支持!各位記住留意更多演唱會新消息!

 

來源:FB@鄭秀文

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓