【聖誕節2018】柏靈頓熊聖誕登陸屯門黃金海岸!2米高英倫紅巴士/紅郵筒

文: Eunice Lam
2018.11.06

今個聖誕節,家傳戶曉的柏靈頓熊Paddington將會從倫敦遠道而來同大家見面!屯門黃金海岸將會有柏靈頓聖誕裝置,倫敦街頭佈景和經典紅雙層巴士非常搶眼,最啱影相! 另外還有首次舉辦的「聖誕布甸跑」和樂隊表演,想過一個英倫風聖誕的話就唔好錯過啦!

香港黃金海岸將會在11月起舉辦「香港黃金海岸柏靈頓「熊」抱聖誕」活動,英國人氣柏靈頓熊Paddington嚟到香港同大家一齊過聖誕節! 

在商場中庭會有倫敦街頭佈景裝置,柏靈頓坐在鞦韆椅上,仲有2米高經典紅雙層巴士及紅色的郵局,充滿了英倫氣氛。

大家更可以即場在信件蓋上柏靈頓印章的印章,並在期間限定的紅郵筒寄信。

另外在指定日子會有倫敦傳統的活動「聖誕布甸跑」,參加者通過重重難關將手上的英式布甸道具送到終點,就可以獲得小禮物。

現場更會有多場英倫銀樂隊表演,想感受節日氣氛的話就啱晒啦!「香港黃金海岸柏靈頓「熊」抱聖誕」將會在2018年11月19日至 2019年1月1日期間舉行,有興趣的朋友唔好錯過!

而「聖誕布甸跑」活動日期在2018年12月1、2、8、9、15、16、25、26日(下午2時至6時)舉行。

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓