【尖沙咀美食】Sugarfina聯乘Sanrio Hello Kitty/梳乎蛋/布甸狗糖果盒登場

文: TenTen
2018.11.09

精品糖果店Sugarfina最近與Sanrio合作,推出了一系列Sanrio角色的Candy Cubes。透明的盒子上印有Hello Kitty、My Melody、布甸狗等人氣角色的可愛圖案,裏面就裝有Sugarfina出品的糖果,相當精緻! Sanrio Candy Cubes還有禮盒裝可以選擇,聖誕節送禮又多個好選擇啦!

精品糖果店Sugarfina推出了Sanrio人氣角色的Candy Cubes,包括有Hello Kitty、Keroppi、My Melody、梳乎蛋、布甸狗、Badtz-Maru(XO)、Chococat和Tuxedosam。

每一款的Candy Cubes入面的糖果都唔同,而且糖果口味是配合角色的特點,例如布甸狗Candy Cubes的 Crème Caramel Crunchies就是他最愛的甜品的味道,相當有心思!($88/個)

Hello Kitty

My Melody

梳乎蛋

Keroppi

XO

Chococat

Tuxedosam

Sanrio Candy Cubes也推出了禮盒裝,有薑餅列車、Hello Kitty蝴蝶結等等的設計,十分趣緻。

「Sweet Retreat Candy Bento Box 8件裝糖果禮盒」($728)

「Hello Kitty Candy Bento Box 4件裝自選糖果禮盒」,好大個Hello Kitty 頭像!($398)

「Sanrio Friends Pop-Up Gingerbread Train」,可選3件Candy Cubes。($298)

「Hello Kitty Bow 2件裝糖果禮盒」,內有兩款特別版糖果,Hello Kitty 蝴蝶結外形非常搶眼!($228)

Sanrio Holidays系列將會在11月9日起,於Sugarfina的海港城精品糖果店發售,Sanrio的Fans們記得唔好錯過啦!

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓