【聖誕節2018】黃埔7.5米高聖誕比卡超! 聖誕列車/比卡超+伊貝見面會

2018.11.19

出嚟啦比卡超!超人氣的Pokémon角色們今個冬天將會來到香港同大家見面,一齊歡度聖誕節!黃埔天地將會有7.5米的巨型比卡超出場,非常壯觀!而在商場中則有由近百隻Pokémon組成的2米高聖誕樹可以俾大家瘋狂合照,同時也會有閃亮的比卡超聖誕燈飾在商場的不同角落出現。Pokémon迷一定唔可以錯過啊!

黃埔天地在11月開始會有「黃埔天地Pokémon聖誕大量発生企劃」,帶同一眾Pokémon角色同大家見面,最搶眼的當然就是 7.5米巨型充氣比卡超

而在最新的聖誕大電影《劇場版精靈寶可夢——我們的故事》中的「風來城」也會成為市鎮裝置來到香港,裏面遍佈著Pokémon大型毛茸公仔,包括比卡超、吉利蛋、伊貝、卡比獸等,同場還有由近百隻比卡超及伊貝組成的2米高聖誕樹,大人細路都會鐘意

 

還可以同比卡超一齊登上聖誕列車車廂

商場內外都有比卡超的閃亮燈飾,Fans可以盡情影相

 

在11月24及25日、以及12月2、8及22日的2:30pm及5:30pm更會有《比卡超及伊貝抱抱會》,大家可以趁機同比卡超和伊貝合照

 

場內仲有得免費試玩新出的Nintendo Switch《精靈寶可夢 Let’s Go!皮卡丘/伊貝》。


另有期間限定店,出售多款小精靈的精品,粉絲們影完相仲可以帶埋紀念品返屋企!

另外仲有扭蛋區,有多款得意扭蛋!

 

「黃埔天地Pokémon聖誕大量発生企劃」將會在2018年11月17至2019年1月1日舉行,而「風來城」裝置則會在12月1日才正式與大家見面,Pokémon Fans們要Mark實日期啊!

電影《劇場版 精靈寶可夢 我們的故事》即將於1213日聖誕上映,由2018年11月24日起,顧客於黃埔天地任何兩間不同商舖以電子貨幣消費滿港幣$1200或以上,連同對應之即日機印發票,即有機會參加於12月1日舉行的電影首映開幕禮。而顧客於指定期間於任何兩間不同商舖以電子貨幣消費滿港幣$600或以上,連同對應之即日機印發票,即可換領《劇場版 精靈寶可夢 我們的故事》電影換票証兩張。每日數量有限,換完即止。

活動資訊

  • 日期2018年11月17日 - 2019年1月1日
  • 地址 九龍紅磡黃埔天地
  • 人均消費免費
  • 開放時間10am-10pm

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓