【聖誕禮物2018】6大聖誕節「創意搞鬼」禮物推介!聖誕Party惡搞朋友一流

文: 劉紀彤
2018.11.28

聖誕節就快到!開聖誕Party一定唔少得交換禮物的環節,不過唔少朋友覺得只係交換禮物太普通,會加多一個交換惡搞禮物的環節增加刺激感,如果預備交換惡搞禮物又未有Ideas的話,可以睇睇以下幾份「創意搞鬼」禮物推介,相信大家齊齊拆完禮物都會笑餐死!

 

大肚腩腰包$19.99美金(約港幣$156),一折完記得即刻迫朋友著住影相!

 

購買網址:thedadbag

 

將朋友個樣印上襪子上面,收到都唔知好嬲定好笑~$19.99美金(約港幣$156)

 

唔印人樣亦可以印其他圖案!

 

除了人樣襪子之外,仲有套,實唔怕撞款。$26.39美金起(約港幣$206)

 

另外就連枕頭都有!$19.99美金(約港幣$156)可以將朋友的男神/女神印上去,俾他日日攬住睡覺,惡搞得嚟又貼心~

 

購買網址:firebox

 

去聖誕Party可能會飲吓酒,買個啤酒杯頭套做禮物,戴上醉酒朋友的頭上面,即刻用得著!¥46.00(約港幣$55)

 

購買網址:taobao

 

來自日本的「純白地獄」$76(108塊版),入面係純白色砌圖,只可以憑砌圖塊的紋路判斷怎樣砌,另外仲有1000塊和2000塊的版本,朋友收到相信都要砌返幾個月啦!

 

購買網址:elzzzup

 

以上價錢未包運費,買的時候記得要睇清楚。

 

圖片來源:elzzzuptaobaofireboxthedadbag

活動資訊

  • 地址 網上商店

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓